Uradni začetek Dragićeve dobrodelne kampanje

Rubrika: Reprezentanca

Slabe štiri mesece pred velikim dobrodelnim spektaklom Night of the Dragon (Noč zmaja), s katero se od aktivne
športne kariere poslavlja eden najboljših slovenskih košarkarjev vseh časov Goran Dragić, so organizatorji
poslovilne tekme – podjetje Spontanzo, skupaj z agencijama Fabulatorij in Sport Media Facus -, zlati kapetan
slovenske košarkarske reprezentance in RTV Slovenija uradno začeli kampanjo zbiranja dobrodelnih sredstev
prek SMS-sporočil.

Te bo (v vrednosti 5 ali 10 evrov – GOGI5 ali GOGI10 na 1919) za boljši jutri slovenskih mladih športnikov iz
socialno ogroženih okolij moč pošiljati vse do novembra, ko se bo edinstven projekt končal z dobrodelno gala
večerjo Olimpijskega komiteja Slovenije.

GOGI5 ali GOGI10

»Še slabi štirje meseci nas ločijo do mojega poslovilnega spektakla v Stožicah, za katerega ekipa dela praktično
noč in dan. Kmalu vam bom lahko izdal tudi nekatere nove košarkarske zvezde, ki bodo 24. avgusta z nami. Svoj
del lahko prispevate tudi vi, dragi navijači. Še pred poletjem lahko s SMS sporočilom na številko 1919 pomagate
mladim športnim talentom, ki živijo v težkih razmerah. Naša želja je zbrati čim več sredstev za Botrstvo v športu
in Fundacijo Gorana Dragića. Stopimo skupaj in pomagajmo perspektivnim posameznikom, ki jim bo prav vsak
poslan SMS s ključnima besedama GOGI5 ali GOGI10 omogočil, da njihove sanje postanejo resničnost,« je
povedal glavni protagonist avgustovskega večera košarkarskih zvezd.

Podpora

Z namenom čim večje podpore dobrodelnemu letu Gorana Dragića, v katerem bodo vsa zbrana sredstva
namenjena Botrstvu v športu (ta poteka pod okriljem Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje in
Olimpijskega komiteja Slovenije) in Fundaciji Gorana Dragića, so organizatorji dogodka v sodelovanju z
režiserjem Markom Pircem pripravili serijo napovednikov, v katerih v glavni vlogi nastopa prav Goran Dragić.
Snemanje je v marcu potekalo v prostorih ljubljanskega studi Viba filma, režiser in vodja postprodukcije je bil
Mark Pirc (skupaj z ekipo STUDIO 7), scenarije je napisal Matej Avanzo, naratorsko vlogo je prevzel znani radijski
govorec Igor Velše, organizacijsko pa sta projekt vodili ekipi podjetja Spontanzo in Studia 7.
RTV Slovenija bo kot glavni medijski partner dogodka poskrbela, da omenjeni dobrodelni napovedniki v
prihodnjih tednih in mesecih še mnogokrat najdejo pot do gledalcev Televizije Slovenija, poslušalcev Vala 202 in
uporabnikov spletnega portala rtvslo.si. Prvič je bil oglas predvajan med prenosom nedeljske hokejske tekme
med Južno Korejo in Slovenijo.

»Organizacijski odbor dogodka Night of the Dragon je na čelu z Goranom Dragićem soglasno in takoj podprl
koncept darovanja vseh zbranih sredstev programu Botrstvo v športu in Fundaciji Goran Dragić. Z izjemnim
promocijskim TV-spotom, ki ga je režiral Mark Pirc, smo z Gogijem v glavni vlogi želeli poudariti, da bodo zbrana
sredstva namenjena mladim športnikom iz socialno ogroženih okolij, talentom z različnih disciplin in športov.
Šport nas Slovence združuje, Gogi prav tako. Želimo si, da bi nas tudi skupna akcija vseh udeleženih v Dragičevo
dobrodelno leto,” je ob začetku kampanje – poleg SMS-sporočil bodo organizatorje sredstva zbirali še s prodajo
vstopnic, različnimi dražbami in pomočjo sponzorjev, partnerjev in donacij – povedal vodja projekta Noč zmaja
Matej Avanzo.

Podprite mlade športnike iz socialno ogroženih okolij s SMS-ji na 1919 in ključnima besedama Gogi5 ali Gogi10
tudi vi.