Tole so glavne spremembe na košarkarski zvezi

v rubriki
Liga Nova KBM
s kategorijo
Novice
.

V sklopu praznovanja 70-letnice so na Košarkarski zvezi Slovenije pripravili nekaj novosti in sprememb

Osvežena grafična podoba Košarkarske zveze Slovenije

Logotip Košarkarske zveze Slovenije združuje podobo košarkarske žoge in najvišjo točko v Sloveniji – Triglav ter tako izraža visoko kakovost tega športa v Sloveniji. V košarkarskem svetu je zelo prepoznaven, v letu 2020 pa je celostna grafična podoba KZS doživela nekaj osvežitev. Najbolj opazna je vsekakor ta, da je oranžno barvo zamenjala modra.

Modra barva predstavlja tako imenovan Blue Ribbon (modri trak), ki je simbol visoke kakovosti, saj so ga včasih nosili vitezi najvišjega viteškega reda. Hkrati pa predstavlja poenotenje s celotno podobo slovenskega športa. Lahko bi tudi dejali, da se je pred tem v logotipu “slovenskost” kazala samo s Triglavom v žogi, sedaj pa še z modro barvo, ki je poleg zelene, barva vseh slovenskih reprezentanc.

Sicer pa se osveženi CGP KZS deli na štiri sklope, ki so:
a) Osnovno delovanje in ligaška tekmovanja – uporablja se osnovni logotip;
b) Reprezentančne selekcije – uporablja se logotip žoge s pripisom Slovenija;
c) Košarka 3×3 – uporablja se logotip 3×3;
d) KZS ”igrišče” – logotip je namenjen projektom najmlajših starostnih kategorij;

Letošnji jubilej bo zaznamoval priložnostni logotip KZS 70 let. Logotip bo med drugim krasil košarkarske table, v izdelavi pa je tudi količinsko omejena serija posebne uradne košarkarske žoge.

Bogate vsebine na socialnih omrežjih

Tudi na področju podajanja informacij ljubiteljem košarke, Košarkarska zveza Slovenije sledi trendom in gre v korak s časom. Tako smo obudili spletne prenose košarkarskih tekem, prav tako pa se trudimo, da je poleg tradicionalnih medijev o košarki veliko govora tudi na socialnih omrežjih. Tu se bomo še bolj usmerili na sodelovanje s klubi ter s skupnimi močmi košarko naredili še bolj prepoznavno.

Za letošnje leto pripravljamo tudi posebno rubriko, v kateri vam bomo predstavili 70 tako ali drugače zanimivih dejstev povezanih s košarko. Za najbolj zveste ljubitelje košarke bo prav gotovo dobrodošla novost Viber skupnost KZS, kjer bodo člani našli veliko ekskluzivnih vsebin in tudi številnih presenečenj. S prvim presenečenjem, ki je med uporabniki aplikacije Viber zelo priljubljeno, bomo športne navdušence razveselili že prav kmalu.

PRIDRUŽI SE VIBER SKUPNOSTI KOŠARKARSKE ZVEZE SLOVENIJE

Priljubljeni Lipko v novi preobleki

Lipka smo spoznali leta 2013 kot maskoto EuroBasketa, največjega športnega dogodka v zgodovini samostojne Slovenije. Po koncu prvenstva je napredoval v maskoto Košarkarske zveze Slovenije. Igrivi in simpatični Lipko se najbolje znajde med navijači, najraje pa ima tiste, ki znajo glasno in športno navijati. Njegova naloga je z lipovim listom v laseh širiti skupne vrednote tekmovalnosti in spoštovanja, igre in druženja ter zdravega odnosa do narave, ki jo Slovenci širimo, kamor koli nas ponese pot. Vidite ga na vseh večjih dogodkih pod okriljem Košarkarske zveze Slovenije, akcijah Igrive košarke v osnovnih šolah in drugih košarkarskih aktivnostih.

V vseh teh letih je Lipko malce odrasel, a prepričani smo, da bo tudi v novi preobleki, za katero so poskrbeli v podjetju Tim Art, še vedno izjemno priljubljen. Pridobil je še več življenjskih in košarkarskih izkušenj, različnim priložnostim primerno pa se bo tudi stilsko prilagajal. Njegova primarna vloga ostaja nespremenjena. Še naprej bo skrbel za promocijo košarke ter zabaval mlado in staro.

Digitalni košarkarski zapisnik in spletni portal za licenciranje

Razvoj informacijske tehnologije je vedno hitrejši, čemur skušamo slediti tudi na Košarkarski zvezi Slovenije. Naše delovanje skušamo iz sezone v sezono izboljšati in s pomočjo novih rešitev informacijske tehnologije optimizirati naše procese delovanja, jih narediti še učinkovitejše in uporabnikom prijazne. Pred dvema letoma smo tako na Košarkarski zvezi Slovenije razvili spletni servis ter vzpostavili spletni portal, ki uspešno služi podpori poslovanja KZS. Obstoječi portal namreč zajema obdelavo podatkov in podporo pri delovanju na kar nekaj področjih.

V letošnjem letu pa smo začeli z intenzivno pripravo spletnega portala za licenciranje košarkarskih klubov ter digitalnega zapisnika. Tako bodo določene neizogibne birokratske zadeve precej olajšane in sami postopki veliko hitrejši.

Košarkarji in košarkarice v boj za nove kolajne

V sklopu praznovanja 70-letnice bo Košarkarska zveza Slovenije na enem izmed slavnostnih dogodkov podelila priznanja in nagrade za delo in prispevek slovenski košarki. Tako bo IO KZS v skladu s pravilnikom o priznanjih in nagradah KZS objavil razpis za podelitev le teh.

Klubska košarkarska sezona se preveša v drugo polovico in kmalu se bodo začeli prvi boji za najvišja mesta, pokale in kolajne. Ekipe v vseh starostnih kategorijah se bodo od letos naprej borile za povsem nove lepotice, ki jih je, tako kot osveženi CGP, Lipka in v zadnjem letu vse vizualne materiale zveze, zasnoval mladi grafični oblikovalec Klemen Vodopivec. Izpod orodij celjskega podjetja Aureaart, ki s KZS uspešno sodeluje že vrsto let, je že prišel vzorčni primerek. Slednjega je za 50 let neprekinjenega sodelovanja s košarkarsko zvezo prejel Andrej Kobilica.

Vsekakor je pred nami leto in obdobje, ki se ga vsi zelo veselimo. Košarkarska zveza Slovenije, vse najboljše in še na mnoga uspešna leta.