To je Slovenec, ki mu zaupa Fiba

Rubrika: EuroBasket 2015

Denar leži na tleh, le pobrati ga je treba, pravi stari pregovor. S tem se zagotovo strinja tudi 41-letni Dejan Vlaisavljević. Lastnik komunikacijska agencije Zadrga je upravičeno ponosen. Njegovo podjetje je bilo na minulem EuroBasketu zadolženo celotno znamčenje, logotip, maskoto, promocijski material in podobo v dvoranah.

2209_zadrga_00

Generacija 1974

»S Fibo smo sodelovali že v času EuroBasketa v Sloveniji, kjer smo bili zadolženi tudi za vso komunikacijo,« pove Vlaislavljević, tudi sam svoj čas košarkar iz mariborske generacije 1974 (Aleš Živanovič in soigralci).

Premagali Angleže in Italijane

Ker se je Fiba lani znašla v težavah in je bila primorana tekmovanje prvič v zgodovini organizirati sama, je rabila resne in kredibilne partnerje. Taka je bila Zadrga, ki je najprej zmagala na razpisu (konkurenca je bila iz Italije in Anglije), potem pa so zavijali rokave in pljunili v dlani. V njihovem laboratoriju je nastala maskota Frenkie, s svojimi nasveti in izkušnjami pa so pomagali vsem organizacijskim odborom.

Upajo na nove projekte

»Naša prednost je zagotovo fleksibilnost. Časa je bilo malo, odločno smo se lotili dela. Uspelo nam je. Prepričan sem, da smo dobro opravili, v prihodnje pa se še nadejamo sodelovanja pri podobnih projektih,« pravi Vlaislavljević, ki je sam osebno bdel nad znamčenjem štadiona v Lillu, ki ga je bilo potrebno za košarko spremeniti v dvorano. Več kot 5000 fotografij so posneli, da bi ustvarili popolno vizualizacijo in pripravili ustrezne znamke in nalepke.

Ni nepomembno – Zadrgo so za svoje potrebe  EuroBasketa najeli kar pri francoski košarkarski zvezi.