Nachbar z Unicefom odpotoval v Afriko
Evropska unija in UNICEF lansirala kampanjo #EmergencyLessons, ki poudarja pomembnost izobraževanja za otroke v kriznih razmerah. UNICEF Slovenija je s podporniki kampanje, košarkarjem Boštjanom Bokijem Nachbarjem, televizijskim voditeljem Sekumadyjem Condejem in Nejcem Oblakom, ambasadorjem mladih, danes odpotoval v Gvinejo.
Leta 2014 v Čadu
Boki Nachbar je bil pred dvema letoma v Čadu. „Ne cest ali interneta. Želijo si zgolj vodo,“ je povedal v pogovoru za Delo po vrnitvi s Črne celine. Takrat je bil glavni obraz kampanje Glasovi otrok iz kriznih žarišč.
Here we go. Long trip to Guinea starts now. @UNICEFsi #EmergencyLessons pic.twitter.com/QVMnOAmaix
— Boštjan Nachbar (@BokiNachbar) 29 May 2016
Nagovoriti Evropejce Kampanja, ki je zaživela na družbenih omrežjih, si prizadeva doseči 20 milijonov Evropejcev, posebej mlade do 25. leta starosti. Poleg Slovenije v njej sodelujejo tudi Grčija, Madžarska, Irska, Italija, Slovaška in Velika Britanija. Kampanja bo spodbudila, da mladi iz Evrope spregovorijo v imenu milijonov otrok in mladih, katerih izobraževanje so prekinile krizne razmere.
I’ll try to post many pics & comments. Thank you for sharing it. #guinea#africa#UNICEF#EmergencyLessonspic.twitter.com/6kbeaKcGo2 — Boštjan Nachbar (@BokiNachbar) 28 May 2016
Otroci s kriznih žarišč
Kampanja #EmergencyLessons govori o resničnih zgodbah otrok, ki so živeli ali pa še danes živijo v kriznih žariščih, v državah kot soGvineja, Irak, Nepal in Ukrajina. Njihove osebne izpovedi in neverjetne prepreke, ki so jih prebrodili na svoji življenjski poti, da bi nadaljevali s šolanjem, so dokaz, da otroci lahko in tudi morajo nadaljevati z izobraževanjem. V prihajajočih sedmih mesecih bodo zgodbe zaživele na družbenih omrežjih prek #EmergencyLessons. Deljenje zgodb bo prispevalo k dvigu ozaveščenosti, razumevanja in podpore med Evropejci.
“Mladi, bolj kot kdorkoli drug, razumejo kako pomembna je izobrazba za njihova življenja – danes in v prihodnosti. Kdo bolje od njih razume, da je njihov jutri odvisen od tega, kar se naučijo danes? Kdo je lahko primernejši od njih, da zahteva od sveta, da jih opremi s spretnostmi, ki jih potrebujejo za grajenje boljše prihodnosti? Njihova prihodnost, in naša, je odvisna od tega,” je ob lansiranju kampanje dejal Anthony Lake, UNICEF-ov izvršni direktor.