Koprski košarkarji dobrodelno v novo sezono

Rubrika: Liga Nova KBM

Košarkarji Sixt Primorske z veliko nestrpnostjo pričakujejo začetek nove sezone, v katero stopajo z dobrodelno noto. Primorski klub je namreč vzpostavil edinstven sistem prodaje vstopnic. Povezal se je s projektom Botrstvo v Sloveniji, ki deluje pod okriljem Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje, kateremu bo namenjen del kupnine prav vsake domače tekme koprskih tigrov.

 Podrobnosti sodelovanja sta na torkovi novinarski konferenci predstavila Matej Avanzo, direktor Košarkarskega kluba Sixt Primorska, in Anita Ogulin, predsednica Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje. Znotraj skupnega projekta, imenovanega Plemenite vstopnice KK Sixt Primorska, bo od vsake sezonske vstopnice, ki so po ceni 70 evrov že na voljo preko klubske pisarne in prodajnega sistema Moje karte, bo za otroke in mladostnike Botrstva namenjena polovica tega zneska, medtem ko bo za isti namen od dnevnih vstopnic namenjeno 30 odstotkov zneska.

 Projekt Botrstvo v Sloveniji je sicer nastal leta 2010. Namenjen je otrokom in mladostnikom iz družin v stiski z vse Slovenije, ki potrebujejo dodatno podporo in pomoč za izboljšanje kakovosti življenja. Botrstvo si prizadeva za zmanjšanje socialne izključenosti otrok in mladostnikov zaradi revščine ter omogočanje boljših pogojev za zdrav in spodbuden razvoj, izobraževanje, odkrivanje in razvoj talentov.

 Poleg dobrodelnega sistema prodaje vstopnic, h kateri želijo Koprčani povabiti tudi ostale slovenske športne kolektive, je na novinarski konferenci beseda tekla tudi o novi tekmovalni opremi slovenskih pokalnih prvakov. Slednje bo po novem tekmovalo odeto v rumeno-modre odtenke, ki sta tudi uradni barvi Mestne občine Koper. Personalizirani dresi obenem ustrezajo pravilom, imajo pa tudi unikatno posebnost. Klub je namreč ostal zvest viziji »vstale primorske košarke«, zato je simbolično na levo, srčno stran, na bok umestil zapis četrte kitice pesmi Vstajenje primorske, himne KK Sixt Primorska in vseh Primorcev.

 Za koprskimi košarkarji je sicer že slab mesec priprav. V tem času so odigrali tudi pet pripravljalnih tekem. Nazadnje so se minuli konec tedna mudili na mednarodnem turnirju v poljskem Torunu, kjer so z zmago na treh tekmah osvojili tretje mesto. Svoja pogleda na dosedanji del priprav ter pričakovanja v dneh do uradnega dela sezone – ta se bo za Primorce začela v ponedeljek, 24. septembra, z dvobojem za slovensko superpokalno lovoriko v ljubljanski dvorani Tivoli – sta v torek na druženju s sedmo silo strnila glavni trener Jurica Golemac ter novi kapetan Alen Hodžić.

 Anita Ogulin, predsednica Zveze prijateljev mladine Ljubljana Polje-Moste:
“Za vsako podporo, ki spreminja življenja otrok, smo neizmerno hvaležni. Veliko je govora o izboljšanju gospodarskega stanja in večanju blaginje družbe, mi pa še vedno dnevno rešujemo velike stiske družin in otrok. Mnogi otroci živijo v pogojih, ki ne omogočajo enakih možnosti v primerjavi z vrstniki. In prav zato ne dobijo priložnosti, da bi razvijali svoje potenciale. S pomočjo KK Sixt Primorska, jim bomo to lahko omogočili. Za izjemno pobudo, toplino in odlično idejo smo hvaležni tako klubu kot tudi podjetju Sixt Slovenija, ki je že dolga leta podpornik Botrstva.”

 Matej Avanzo, direktor KK Sixt Primorska:
“V KK Sixt Primorska smo iskali pravo formulo, ki bi izkoreninila slovensko prepričanje, da se na vsak športni dogodek pride zastonj. Pri iskanju manjkajočega člena, ki bi prepričal ljudi, da namenijo nekaj evrov za ogled športne prireditve, smo se povezali z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Meste-Polje in njihovim projektom Botrstvo, s katerim je v preteklosti že sodeloval naš glavni sponzor Sixt Slovenija ter tudi nekateri ostali, ki danes delujemo v klubu. Pri projektu Botrstvo so nam hitro prisluhnili in našli smo rešitev enačbe. Sistem smo zastavili tako, da vsak kupec sezonske vstopnice, katere cena znaša vsakemu žepu dosegljivih 70 evrov, z nakupom projektu Botrstvo prispeva polovico zneska, medtem ko bo od dnevnih vstopnic, ki bodo na voljo po šest in sedem evrov, za isti namen šlo 30 odstotkov kupnine. S takšnim sistemom ne pristopamo le k običajnim kupcem, pač pa tudi k podjetjem, ki z vstopom v sponzorstvo ali partnerstvo pridobijo določeno število sezonskih vstopnic, od njihovega finančnega prispevka pa gre polovica projektu Botrstvo. Naša želja je, da ta sistem, v kolikor bo funkcioniral, damo na slovenski trg v brezplačno uporabo prav vsem v slovenskem športu. Morda je ta misel trenutno še utopična, a menimo, da bi tako lahko zajezili t.i. zastonjkarstvo, hkrati pa vsi naredili nekaj dobrega. V našem klubu v prihodnje zastonj vstopnic ne bo. Če projekt uspe, bomo izjemno veseli in ponosni, da smo bili pionirji te “nore” ideje.”

 Jurica Golemac, trener KK Sixt Primorska:
“Z ekipo smo skupaj slab mesec dni. V tem času nam je uspelo narediti vse, kar smo si zadali, dodatno zadovoljstvo pa nam prinaša dejstvo, da nihče izmed košarkarjev ni imel zdravstvenih težav. Moštvo je okrepilo kar nekaj novih igralcev, ki jih skušamo čim bolje povezati, izjemno pa me kot glavnega trenerja veseli, da smo lahko v Koper pripeljali prav vse košarkarje, ki smo si jih pred sezono želeli. Vsi v klubu smo izjemno zadovoljni s tistim, kar naša ekipa trenutno prikazuje na igrišču. Minuli konec tedna smo nastopili na močnem mednarodnem turnirju na Poljskem, kjer smo videli, katere zadeve moramo popraviti. Do slovenskega Superpokala imamo še dovolj časa, da ekipo uigramo do ravni, ki si jo želimo.”

 Alen Hodžić, kapetan KK Sixt Primorska:
“Na novo vlogo kapetana se še nekoliko privajam, saj sem se v njej znašel prvič. S soigralci smo se v času, odkar smo skupaj, zelo dobro povezali. Z nekaterimi smo se poznali že od prej, z drugimi pa se še spoznavamo. Vsi so zelo dobri fantje, zato v odnosu med nami zagotovo ne bo nobenih težav. Komaj čakamo začetek sezone, do katerega nas čakata še pripravljalni tekmi z zagrebško Cibono in češkim Nymburkom. Borili se bomo, metali na glavo in ni vrag, da nam na tak način bi uspelo tako v tekmovalnem smislu, hkrati pa sem prepričan, da bosta naš pravi pristop, dobrodelna nota delovanja kluba in naša nova, domača barvna kombinacija dresov v Areno Bonifika privabili veliko gledalcev.”