FOTO: Goran, hvala! Obnovljeno je še eno košarkarsko igrišče

Rubrika: Reprezentanca

Fundacija Gorana Dragića vsako leto s pomočjo sponzorjev in partnerjev ter podjetjem Spontanzo obnovi zunanje košarkarsko igrišče. Pri tem ne gre samo za klasične igralne površine, ampak tudi koše, prilagojene najmlajšim, ter dodatne talne označbe. Igrišča so nadgrajena tudi v aplikaciji, v kateri uporabnike čaka kup ‘Gogijevih’ nasvetov in vaj. Projekt »PODAMDAIGRAM je po Ljubljani, Mariboru, Laškem, Murski Soboti in Novem mestu tokrat zaživel ob Športnem centru Campus v središču Ptuja.

»Gre za pomembno pridobitev za Mestno občino Ptuj, fantastičen prostor,« je povedala županja, Nuška Gajšek ter nadaljevala: »Želimo si, da igrišče pritegne čim več mladih in otroke spodbudi k športnemu udejstvovanju.« »Veseli me, da imam to možnost, da s Fundacijo poskrbimo, da igrišča znova zaživijo,« je na otvoritvi poudaril Dragić. Želja je, da bodo takšna igrišča v prihodnje tudi v regijah, v katerih Fundacija Goran Dragić še ni bila aktivna – naslednje leto sta predvideni prenovi v Novi Gorici in Ilirski Bistrici.

Otvoritev so soustvarjali mladi – slovensko himno so izvedli učenci Glasbene šole Karol Pahor, za plesni vložek poskrbeli zmagovalci EP v Avstriji, plesalci plesnega kluba Samba, igrišče pa kot prvi preizkusili finalisti košarkarskega turnirja 3×3. Bolj mirno roko so imeli KK Ptuj, ‘Gogi’ pa je pokal najboljšim podelil tudi nogometašem OŠ Ljudski vrt.

»Moj najljubši spomin na zunanja košarkarska igrišča je borba za igrišče samo. Ko smo se borili, da nismo izgubili, ker je to pomenilo, da si potem čakal, da znova prideš na vrsto, da lahko igraš. Pa seveda klasično otroštvo izpred petindvajsetih let s sendvičem in sokom v senci dreves,« se je košarkar, čigar ime je vtisnjeno na igrišče, spomnil svojih košarkarskih vragolij na betonskih igriščih. “Ob tej priložnosti bi se v imenu Gorana in njegove fundacije še enkrat rad zahvalil našim sponzorjem Addiko Bank, Zavarovalnica Generali, Mastercard, I Feel Slovenija, Telemach, Avtohiša Strašek, TV Arena Sport Slovenija, adidas, Henkel, Thermana Laško, City Park, Ballies, Bragg, McDonalds, Equa, NBPA ter predstavnikom občin, saj brez odličnega sodelovanja in njihove podpore projekt #podamdaigram ne bi bil tako uspešen“, pa je dodal direktor Fundacije Goran Dragić, Žiga Koščak.

Foto: A.C.