Adidas Hardenu ponuja 200 milijonov dolarjev

Rubrika: Liga NBA

James Harden zagotovo sodi med najboljše in najbolj prepoznavne košarkarje lige NBA. Sedaj pa lahko postane tudi eden najbolje plačanih ambasadorjev košarkarskih copat. Kot poroča novinar televizijske hiše ESPN Darren Rovell, naj bi nemški gigant adidas Hardnu ponujal 200 milijonov dolarjev, če bi namesto obraz košarkarskih copat znamke Nike, postal obraz njihove blagovne znamke.

James Harden Nike
(foto: complex.com)

Prvemu zvezdniku raket je namreč pred kratkim potekla pogodba z podjetjem Nike, zato so mu pri adidasu ponudili 200 milijonov dolarjev za 13-letno sodelovanje. Nike mora do konca naslednjega tedna ponudbo izenačiti, sicer bo izgobil svojega bradatega ambasadorja.

Za kako veliko ponudbo gre pove podatek, da znesek, ki ga ponujajo Hardenu, znaša polovico zneska, ki ga je adidas plačal za to, da bodo klubi v ligi NBA kar 11 sezon nosili drese znamke adidas.  V kolikor bo Harden ponudbo sprejel, se prav lahko zgodi, da bo v prihodnjih sezonah s strani adidasa zaslužil več, kot bo zaslužil s strani Houstona. Leta 2012 je namreč za 80 milijonov dolarjev podpisal pogodbo, ki ga veže do konca sezone 2017-2018.

Predstavnik adidasa Michael Ehrlich je o ponudbi povedal: »Smo znamka kreativcev in James s svojim pristopom, s svojo igro ter svojim izgledom in stilom uteleša prav to. Za seboj ima izjemno sezono, njegova povezanost z navijači je neprimerljiva in verjamemo, da lahko tako igro, kotu tudi našo znamko in celotno industrijo popelje na novo raven«.

AUBURN HILLS, MI - OCTOBER 31:  James Harden #13 of the Houston Rockets hits a three pointer during the game against the Detroit Pistons on October 31, 2012 at The Palace of Auburn Hills in Auburn Hills, Michigan. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and/or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement.  Mandatory Copyright Notice: Copyright 2012 NBAE (Photo by Dan Lippitt/NBAE via Getty Images)
(foto: nba.com)

Adidas v zadnjih letih ni imel najbolj srečne roke pri izbiri ambasadorjev. Leta 2012 so podpisali 14-letno pogodbo z Derrickom Roseom, vendar je ta zaradi poškodbe kolega izpustil ogromno tekem. Drugi zvezdnik, s katerim imajo pogodobo je Damian Lillard, vendar pa ta s Portland Trail Blazersi, ki ne kažejo bleščečih predstav, ni ravno idealen obraz znamke. Tudi John Wall je adidasov obraz, vendar pa se kljub njegovim dobrim igram linija copat ne prodaja najbolje.

Derick Rose adidas
(foto: adidas.com)

Ker ima Stephen Curry še aktivno pogodbo z znamko Under Armur in ker je Kevin Durant lani podaljšal pogodbo z znamko Nike, je Harden edina »logična« izbira. Prednost pri aktivaciji Hardena pri adidasu vidiju tudi v tem, da je Houston, zahvaljujoč Yao Mingu, izredno priljubljen tudi na Kitajskem, kar pomeni dodatno tržišče. In to ogromno.