Tudi sponzorji del uspeha naših košarkarjev

Rubrika: Reprezentanca

Naši fantje so svojo nalogo v Helsinkih opravili z odliko, za kar gre zasluga predvsem njim samim in pa seveda strokovnemu vodstvu, s selektorjem Kokoškovim na čelu ter seveda vsem pomočnikom, trenerju za fizično pripravo, fizioterapevtom ter na vse zadnje tudi predstavniku za stike z javnostjo, direktorju marketinga, direktorju reprezentance, generalnemu sekretarju Rašu Nesteroviću in tudi predsedniku Košarkarske zveze Slovenije Mateju Erjavcu.

Pa vendar je nekaj zaslug za uspehe košarkarjev treba pripisati tudi tistim, brez katerih delovanje košarkarske zveze ne bi bilo mogoče – zvestim sponzorjem. In eden najbolj zvestih sponzorjev, čigar zvestoba traja že dobrih 13 let, je zagotovo telekomunikacijsko podjetje Telemach d.o.o.

Telemach d.o.o., sicer generalni sponzor Košarkarske zveze, je eden redkih sponzorjev, ki vsako leto poskrbi za izčrpno aktivacijo sponzorstva, kar so letos storili tako z izjemnim Telemachovim spektaklom v Stožicah, kjer so navijači na tekmi med Slovenijo in Hrvaško dodobra napolnili Stožice, kot tudi s številnimi nagradnimi igrami na svojih družbenih omrežjih in s TV oglasom, s katerim so želeli pokazati skupne vrednote, ki jih povezujejo z našimi košarkarji.

Kot so nam zaupali pri Telemachu, so se tako vodstvo kot košarkarji tudi pri tokratnem sodelovanju izkazali kot izredni profesionalci, ki imajo občutek za sponzorje in se zavedajo obojestranske dobrobiti sodelovanja.
Na samem snemanju je bilo veliko smeha in dobre volje, še posebej ko so fantje stali pred fotografskim objektivom. Morda že res, da so bili med samim snemanjem oglasa nekoliko začudeni nad prizoriščem snemanja, ki je bilo nekje na sredi poti med Zrečami in Roglo, a so bili po videnem končnem izdelku navdušeni.

In kaj je razlog, da se je Telemach d.o.o., ki velja za enega največjih vlagateljev v šport pri nas, odločil prav za sponzoriranje Košarkarske zveze Slovenije? O tem smo povprašali Ditko Maučec, direktorico marketinga in produktov:

Ditka Maučec, direktorica marketinga in produktov pri Telemach d.o.o. (foto: osebni arhiv)

»Pri Telemachu si že leta prizadevamo biti kar se da družbeno odgovorni in tako kar v največji meri povezani s skupnostjo v kateri delujemo. In ker smo v večni vsi veliki ljubitelji športa, za katerega verjamemo, da je ena najpomembnejših postranskih stvari v življenju, smo se odločili za izdatno vlaganje v slovenski šport, prav košarko pa vidimo kot enega vodilnih slovenskih športov.

Za Košarkarsko zveze Slovenije smo se odločili že pred 13 leti, ko smo bili tudi nosilec imena prve slovenske lige, takrat lige Telemach, od leta 2016 pa smo svoj fokus usmerili predvsem v reprezentanco, tako moško kot žensko. Košarka je zagotovo med najpriljubljenejšimi tremi ekipnimi športi v Sloveniji in v veselje nam je, da nas naši fantje vedno znova navdušujejo s svojimi predstavami, še posebej na letošnjem EuroBasketu, kjer so do sedaj opravili zares dobro delo, za kar jim ob tej priložnosti tudi čestitam.

Nasploh s fanti in celotnim vodstvom dobro sodelujemo skozi vsa leta, saj imajo posluh za naše želje in se zavedajo obojestranskih koristi našega sodelovanja. Vsi namreč ves čas strmimo k cilju biti najboljši in najhitrejši. Verjamem, da nam skupaj to tudi uspeva. Ponosna sem tudi na naš zadnji izdelek, ko smo se pri Telemachu po dolgem času odločili, da tudi preko televizijskega oglasa izrazimo podporo našim fantom in upam, da tudi navijači uživajo tako v predstavah naših košarkarjev na igrišču kot tudi seveda v našem oglasu. Upam tudi, da našim zvestim navijačem tudi preko našega sponzorstva in vseh aktivnosti v povezavi z njim ponujamo dodatno in še bogatejšo navijaško izkušnjo ter še pristnejši stik z vsemi našimi košarkarskimi junaki.«