Nachbar z Unicefom odpotoval v Afriko

Rubrika: Naši na tujem

Evropska unija in UNICEF lansirala kampanjo #EmergencyLessons, ki poudarja pomembnost izobraževanja za otroke v kriznih razmerah. UNICEF Slovenija je s podporniki kampanje, košarkarjem Boštjanom Bokijem Nachbarjem, televizijskim voditeljem Sekumadyjem Condejem in Nejcem Oblakom, ambasadorjem mladih, danes odpotoval v Gvinejo.

2905_nachbar
Boki Nachbar leta 2014 v Čadu (foto: Unicef Slovenija)

Leta 2014 v Čadu

Boki Nachbar je bil pred dvema letoma v Čadu. „Ne cest ali interneta. Želijo si zgolj vodo,“ je povedal v pogovoru za Delo po vrnitvi s Črne celine. Takrat je bil glavni obraz kampanje Glasovi otrok iz kriznih žarišč.

Nagovoriti Evropejce Kampanja, ki je zaživela na družbenih omrežjih, si prizadeva doseči 20 milijonov Evropejcev, posebej mlade do 25. leta starosti. Poleg Slovenije v njej sodelujejo tudi Grčija, Madžarska, Irska, Italija, Slovaška in Velika Britanija. Kampanja bo spodbudila, da mladi iz Evrope spregovorijo v imenu milijonov otrok in mladih, katerih izobraževanje so prekinile krizne razmere.

Otroci s kriznih žarišč

Kampanja #EmergencyLessons govori o resničnih zgodbah otrok, ki so živeli ali pa še danes živijo v kriznih žariščih, v državah kot soGvineja, Irak, Nepal in Ukrajina. Njihove osebne izpovedi in neverjetne prepreke, ki so jih prebrodili na svoji življenjski poti, da bi nadaljevali s šolanjem, so dokaz, da otroci lahko in tudi morajo nadaljevati z izobraževanjem. V prihajajočih sedmih mesecih bodo zgodbe zaživele na družbenih omrežjih prek #EmergencyLessons. Deljenje zgodb bo prispevalo k dvigu ozaveščenosti, razumevanja in podpore med Evropejci.

“Mladi, bolj kot kdorkoli drug, razumejo kako pomembna je izobrazba za njihova življenja – danes in v prihodnosti. Kdo bolje od njih razume, da je njihov jutri odvisen od tega, kar se naučijo danes? Kdo je lahko primernejši od njih, da zahteva od sveta, da jih opremi s spretnostmi, ki jih potrebujejo za grajenje boljše prihodnosti? Njihova prihodnost, in naša, je odvisna od tega,” je ob lansiranju kampanje dejal Anthony Lake, UNICEF-ov izvršni direktor.