KZS še išče šefa marketinga, zdaj se že mudi

Rubrika: Reprezentanca

Matej Avanzo, ki je v minulih letih precej uspešno skrbel za marketing Košarkarske zveze Slovenije, je pred dvema tednoma začel z delom v RK Gorenje. Na KZS so se odločili, da s pomočjo razpisa najdejo njegovega namestnika.

2303_erjavec_00

Inovativni in polni energije

»Košarkarska zveza Slovenije (KZS) vabi v svojo ekipo dinamično, komunikativno in kreativno osebo, ki bo prevzela vodenje področja marketinga. K sodelovanju vabimo kandidate, ki so inovativni, polni energije ter jih veseli delo na področju športa,« so zapisali v prvih dneh septembra.

Zdaj se že mudi

»Pogovori s kandidati so v zaključni fazi, izbiro bomo opravili v kratkem,« napove predsednik KZS-ja Matej Erjavec. Zdaj se zvezi že mudi,  saj bo moral nov šef zavihati rokave. Podjetja, tista resna z največ sredstvi za oglaševanje, predloge za svoja razpoložljiva sredstva sprejemajo do konca koledarskega leta.