Klubom evre in pozornost! Čimpreje, da ne bo prepozno

Rubrika: Liga Nova KBM

Z denarjem je v športu križ. Kdor ga vlaga, smo mu lahko vsi hvaležni, sponzorje in pokrovitelje pa je potrebno osrečiti, zadovoljiti, predvsem pa jim dati nekaj, kar jih bo gnalo v dodatno akcijo. To bolje vedo mojstri marketinga in podobni. Moška košarkarska liga je včeraj dobila novega pokrovitelja. Šušljalo se je lep čas, koketiranje KZS-ja in Nove KBM pa je trajalo skoraj leto dni. Včeraj je postalo uradno, tekmovanje pa je dobilo novo ime. Česa bodo od tega kolača, ki ga bo dala banka, deležni klubi, še ne vemo. Bomo pa o tem v kratkem poročali.

MVP telemach
Čaka nas razburljiva končnica Lige Nova KBM (foto: Kzs.si)

 

Kluba ni več

Ob tem pa človek nehote pomisli, da je pred letom dni ravno v Mariboru umrl klub. V mestu, ki nam je dal Iva Daneva in Petra Vilfana, ni več prvoligaša. Tudi Nova KBM je vlagala cekine v ta klub, potem se je ustavilo. Zakaj, sam bog in peščica ljudi ve. Na srečo se je Nova KBM vrnila v košarko. Mariborčanom je žal le to, da ne direktno v njihov klub ali pa leto dni prepozno.

Dr. Pavlovič je vedel

Pred štirimi leti me je dr. košarke Mik Pavlovič v enem od pogovorov opomnil, da je Olimpija po koncu svetovnega prvenstva 1970 padla v veliko krizo. Ker so se vsi resursi potrošili ob tem izjemnem tekmovanju. Opozoril me je, da se lahko nekaj takega zgodi tudi po EuroBasketu 2013. Morda je bogokletno, a ob asistenci težke ekonomske situacije se to v Sloveniji dogaja, meceni so se na evropskem prvenstvu v košarki krepko utrudili…

Vsak evro šteje

Me je zadnjič nekdo vprašal, ali bodo klubi res delali boljše, če bodo dobili dva, tri, štiri tisoč evrov na račun. Je trdil, da bo vse ostalo isto, kot je bilo. Pa sem mu rekel, da klubi denar rabijo, predvsem pa potrebujejo pozornost, da je nekomu mar za njih. Košarkarska zveza Slovenije pa mora večkrat to pokazati. Skratka – naredite to ligo cenejšo. Ob tem pa še to: v Sloveniji imamo v prvi moški in ženski ligi nekaj več kot 15 klubov. V vsakem od teh pa enega ali dva človeka, ki skrbita za cekine. Ko bo te ljudi to minilo, ali pa bog ne daj, da osrednji sponzorji pridejo v tuje roke, bo številka drastično padla…. Zato šteje vsak evro, vsaka pozornost. Ne čakat, akcija, delat, predvsem pa je treba ostati v stiku z bazo. Namig za KZS: pred leti je že obstajala potujoča pisarna zveze, ki je obiskovala regije in klube.